good to know - jess conte 和訳 (in Japanese)

good to know -jess conte-

 

 

do you ever think of me?

君は私のことを考えたことある?

haven't seen you since we were sixteen

16歳の時から会っていないね

we got older

私たちは年をとってきているけどね

doesn't mean

だからといって

i forgot you

君のことを忘れたりしていないよ

 

it's funny lately

最近、面白いことに

all my friends see you in random places

私の友達みんなが君をあちこちで見かけるんだってさ

when they tell me all they can say is

そして、みんなが私にいうの

he's still in this small town

「彼はまだこの小さな町にいるけど、

but you look happy now

今幸せそうだよ」って。

 

that's good to know

よかったよ

if i ran into you, you'd be with someone new

もし私が君と出くわしたとしても、君は新しい彼女といるんだと思う

that's good to know

よかったよ

there's nothing bad to say when they talk about you

みんなが君の話をするとき、悪いことなんて1つも聞かないよ

that's good to know

よかったよ

you went your way and i went mine

君は君を道を行って、私は私の道を行ってよかったんだよ

at the end of the day we turned out fine

結局、私たちはこれでよかったんだって

just how it goes

仕方ないよ、こういうことだったんだよ

that's good to know

これでよかったんだよ

that's good to know

よかったよ

 

find your photos now and then

時々君の写真を見つけるけど

different countries

いろんな国に行っているようだね

do you remember when

覚えてるかな?

all that travelling was only plans

計画止まりの私たちの旅行のこと

oh look at you

いまは君は

glad you took a chance

旅行に行けているようでよかったね

all my friends see you in random places

私の友達みんなが君をあちこちで見かけるんだってさ

when they tell me all they can say is

そして、みんなが私にいうの

you're everywhere somehow

「彼はなんだかあちこちにいるけど、

but you look happy now

今幸せそうだよ」って。

 

that's good to know

よかったよ

if i ran into you, you'd be with someone new

もし私が君と出くわしたとしても、君は新しい彼女といるんだと思う

that's good to know

よかったよ

there's nothing bad to say when they talk about you

みんなが君の話をするとき、悪いことなんて1つも聞かないよ

that's good to know

よかったよ

you went your way and i went mine

君は君を道を行って、私は私の道を行ってよかったんだよ

at the end of the day we turned out fine

結局、私たちはこれでよかったんだって

just how it goes

仕方ないよ、こういうことだったんだよ

that's good to know

これでよかったんだよ

that's good to know

よかったよ

 

no one to blame, we were young

だれ一人とがめたりしないよ 私たちは若かったんだから

seems like we both found new love

それに私たちはそれぞれ新しい恋を見つけたような気がするし

so i don't have room for a grudge

だから私は君のことを気がかりに思うほど余裕なんてないの

 

that's good to know

よかったよ

if i ran into you, you'd be with someone new

もし私が君と出くわしたとしても、君は新しい彼女といるんだと思う

that's good to know

よかったよ

there's nothing bad to say when they talk about you

みんなが君の話をするとき、悪いことなんて1つも聞かないよ

that's good to know

よかったよ

you went your way and i went mine

君は君を道を行って、私は私の道を行ってよかったんだよ

at the end of the day we turned out fine

結局、私たちはこれでよかったんだって

just how it goes

仕方ないよ、こういうことだったんだよ

that's good to know

これでよかったんだよ

that's good to know

よかったよ